confessions

cicikus

Gümüş Üye - Yazar

  1. toplam giri 5393
  2. takipçi 99
  3. puan 149384
  4. kazanç 28,7472 TL

yemek yaparken ölçü kullanmamak

cicikus
yemeklerde evet çok da sorun olmayabilir. ama tatlılarda mecbur ölçü ister. yoksa kıvamı tutmaz hele keklerde kabarmaz ne biliyim çiğ kalır değişik şeyler olabilir. salladım yani ama özellikle tatlılar ölçü ister. hele şekeri ayy ben kafama göre öyle döktüğümde ya çok tatlı oluyor ya da sanki diyet tatlısıymış gibi oluyor.

babaya kot gömlek almak

cicikus
ben de bi ara gömlek alırdım. sonra annemle ikimiz para verirdik o ne istiyorsa neye ihtiyacı varsa onu alırdı. aile içinde hediyenin ne olduğunun önemi olmasa da bu hareketi ben çok seviyorum. en azından gereksiz bir şey almamış oluyorum. o rakama göre kendine bir şey beğeniyor.

karşıdaki alınmasın diye her mesaj sonuna emoji koymak

cicikus
karşısındaki kişiye göre hareket etsin o zaman. ben kendime yapılmasını istemediğim için ve kolayca alınan biri olduğum için ne birine yaparım ne de birinin bana yapmasına izin veririm. hemen tepki gösteririm. bana genelde yaparlar alınma kızma hemen gibi ve o şeker emojilerden biri gelir hemen. ya da kelimenin sonundaki harfi uzatanı da gördüm. onu da ben sevdiklerime yaparım. samimiyet yoksa o kişiye zaten normal bir şekilde yazarım. emojisiz, daha resmi.

serpme köy kahvaltısı

cicikus
öff içinde yumurtası da var. hem de enn doğalından. her şeyin en doğalı en tazesi.. özledim şu köy kahvaltılarını. ama nedense her şeyi çok fazla koyuyorlar bitiremiyoruz. o yüzden ben bir süredir tüketmiyorum.

karışık kızartma

cicikus
elbette lezzetli de olur ama yanmış yağda ha sağlıklı bir şeyler yemişsiniz ha aç kalmışsınız. bana göre kızartma keşke yenmese. onun yerine yoğurtlu sarımsaklı ve suda az pişmiş sebzeler olsa az pişmiş kabak, az pişmiş havuç, az pişmiş karnıbahar gibi sebzeler katılabilir. biraz kereviz rendelersiniz varya misss.. biraz marul da olabilir içine, mor lahana da olur. inanılmaz lezzetli ve faydalı da. kızartma yerine alternatif olarak değerlendirilebilir. tabi geleceğini düşünen insanlarsanız. yoksa hastahaneler hepimiz için. ama birileri daha iyi yaşıyor.

dolmuşta vs serviste uyuyup ineceği durağı kaçırmak

cicikus
bir kaç kere bunu yaşadım. iş çıkışıydı ve aşırı uykum vardı sabah 6civarı uyanıp önce okula sonra işe gittiğim için inanılmaz uykum geliyordu akşam 10dan sonra çıkıyordum. ama gençtik, ancak uyku çok fena bastırıyordu. bazen dalgınsanız da başınıza gelebiliyor. ya da o esnada kötü bir haber aldıysanız o esnada bütün beyin yanıyor sanki.

favori çizgifilmim

cicikus
bi favorim yoktu. çocukken her şeyi beğenirdim gördüğüm her şeyi isterdim her şey hep hoşuma giderdi nedense. çok salaktık çocukken ya. her şeyi istemek her şeyi beğenmek nasıl bi zevksizliktir. :d

rencide etmek

cicikus
ay bunu görünce aklıma şu selenadaki ekremin karısı geldi aklıma. kızlara habire bakın sizi rencide ederim falan diyordu. yani işte birisini üzmek gibi bir şey. zaten o da herkesin içinde sürekli bi kızıyordu.

tırnak törpüsü

cicikus
tırnaklara şekil veren bir alet diyebiliriz. türleri var. hatta bazısı böyle dört kenarlı oluyor. bi kere almıştım. bi tarafı biraz pütürlü diğer tarafı biraz daha az, diğer tarafı pürüzsüzleştirici falan değişik bir üründü. bu kozmetikçilerde bulabilirsiniz.

virüsden yeni rekor

cicikus
nisanda 3. piki yapıcakmış. bakalım neler olacak. mutantlı olan çok daha tehlikeliymiş. hayatta artık pisi pisine yani. şansınız varsa yaşarsınız. yoksa koronaya yeniliyorsa bünye elveda hayat. çok garip. çok korkunç.

küçükken ne olmak isterdin ne oldun

cicikus
hiçbir isteğim yoktu öyle meraklı değildim. çok manyak biriydim küçükken salaklıklar yaptım hep. şimdi de bir şey olamadım. mesleğim yok. ama işe gidiyorum konservatuar, daha sonra güzel sanatlar okudum. keman çalıyorum öyle işlerde. açılıştır, yemek müziği, düğün girişlerinde, evlilik teklifidir onun gibi..

covid olmak

cicikus
belki geçirdim belki geçiriyorum ama çok şükür hiç öyle hastahaneye kaldırılacak düzeyde olmadım. birçok belirtisini gördüm ama hastahaneye gitmek yerine zaten sağlıklı besleniyorum sarımsak soğanı hiç bırakmadım kendimi karantinaya aldım. daha ağır geçirenlerin allah yardımcısı olsun. ben geçirdiğimi düşünüyorum çünkü baş ağrım oldu zaman zaman, öksürük oldu ama öyle boğazımı yırtacak kadar değil, boğaz ağrısı yaşadım ama o sarımsak ve soğan öyle iyi geldiki ertesi gün turp gibi hissettim. yorgunluk da var hala var mesela. ama ne yiyorsam maşşallah hiç öyle yataklara düşmedim. suyumu içiyorum bitki çaylarım ve doğal antibiyotiklerimle ayaktayım. d vitaminimi güneşten alıyorum her şeye dikkat ediyorum maske mesafe zaten sıkıntı yok. bi tek hiç ateşim mide bulantım vs olmadı. ama bazen sanki nefes alırken bi ara bi zorlandım ama dediğim gibi. işte herkes farklı geçiriyor kimisi belki hiç yaşamadı ama kimisi de hastahanelerde mücadele veriyor. allah herkese şifa versin..
0 /